Martini Rosso 1L 15%
49,63 lei
Martini Rosso 1L este primul sortiment al brandului şi singurul vermut din lume creat spre sfârşitul sec. al XIX-lea. Reţeta acestui sortiment este secretă, fiind cunoscută doar de câteva persoane care lucrează în companie. Nucleul aromatic este compus din ierburi italiene, cărora li se adaugă şi alte plante medicinale şi aromatice. Pentru a savura aroma fascinantă a sortimentului, se recomandă consumarea sa cu gheaţă, suc de lămâie sau alături de o felie de portocală. Pentru cei ce preferă combinaţiile sofisticate, Martini Rosso poate fi folosit ca o bază excelentă pentru cocktailuri, fiind totodată perfect compatibil cu suc de cireşe sau cola.
Martini Rosso 1L este primul sortiment al brandului şi singurul vermut din lume creat spre sfârşitul sec. al XIX-lea. Reţeta acestui sortiment este secretă, fiind cunoscută doar de câteva persoane care lucrează în companie. Nucleul aromatic este compus din ierburi italiene, cărora li se adaugă şi alte plante medicinale şi aromatice.
Pentru a savura aroma fascinantă a sortimentului, se recomandă consumarea sa cu gheaţă, suc de lămâie sau alături de o felie de portocală. Pentru cei ce preferă combinaţiile sofisticate, Martini Rosso 1L poate fi folosit ca o bază excelentă pentru cocktailuri, fiind totodată perfect compatibil cu suc de cireşe sau cola.
Notele aromatice și pe bază de plante ale Martini Rosso 1L se echilibrează perfect cu cremele bogate, sărate. Pentru un aperitiv rapid, împerechează-l cu un castron simplu de măsline sau migdale sărate sau pentru ceva mai substanțial, încearcă o brânză și o farfurie cu salam, șuncă vindecată și brânză Pecorino.
Martini este considerat un ambasador al produselor italiene, fiind unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Gustul vibrant, premiat de nenumărate ori al vermutului este rezultatul îmbinării a peste 40 de plante aduse din regiuni cu tradiţie.
Povestea Martini a început în anul 1863 în Turin, atunci când Alessandro Martini , Teofilo Sola şi Luigi Rossi au fondat ceea ce avea să devină un brand iconic şi un simbol al stilului sofisticat italian. Entuziasmul, pasiunea şi dedicarea au fost ingredientele de bază ale afacerii lor, care a pornit cu avânt în cucerirea pieţei italiene şi mai apoi a pieţelor din New York, Rio şi Hong Kong. Astfel, în 1903, Martini era savurat în 70 de ţări. Marcello Dudovich şi Andy Warhol sunt doar doi dintre artiştii care şi-au asociat numele cu celebrele campanii ale brandului.
Informații suplimentare
Greutate | 1 kg |
---|---|
Cantitate | 1L |
Tara origine | Italia |