Martini Extra Dry 1L 18%
69,02 lei
Sortimentul a debutat în anul 1900, în cadrul petrecerilor de Anul Nou, devenind un succes imediat. Martini Extra Dry 1L are un conţinut scăzut de zahăr şi unul puţin mai ridicat de alcool (18% în loc de 15%). Gustul deosebit al vermutului se datorează compoziţiei, care este atent selecţionată şi echilibrată pentru a obţine o armonizare perfectă a aromelor. De-a lungul timpului, Martini Extra Dry a câştigat în jur de 40 de premii naţionale şi internaţionale, inclusiv o distincţie din partea curţii regale din Belgia.
Sortimentul a debutat în anul 1900, în cadrul petrecerilor de Anul Nou, devenind un succes imediat. Martini Extra Dry 1L are un conţinut scăzut de zahăr şi unul puţin mai ridicat de alcool (18% în loc de 15%). Gustul deosebit al vermutului se datorează compoziţiei, care este atent selecţionată şi echilibrată pentru a obţine o armonizare perfectă a aromelor. De-a lungul timpului, Martini Extra Dry a câştigat în jur de 40 de premii naţionale şi internaţionale, inclusiv o distincţie din partea curţii regale din Belgia.
Extractele rare de lemn, ierburi, citrice și zmeură de la MARTINI Extra Dry sunt pilonul băuturii definitorii ale secolului XX: cocktail-ul Dry Martini. A fost introdusă pentru prima dată în ziua de Anul Nou 1900, după 10 ani de dezvoltare de către fiii lui Luigi Rossi, Martini Extra Dry 1L are în centrul său gustul de parfum violet al lui Orris florentin – rădăcini de iris cultivate timp de trei ani înainte de a fi uscate la soare.
Nuciditatea excepțională a unui cocktail Martini Extra Dry 1L se ridică bine la aromele ascuțite și acide și se va tăia direct prin alimente bogate, cum ar fi peștele gras. Încercați să faceți echipă cu bogăția argintie, acidă a sardinelor marinate sau a hamsiei.
Martini este considerat un ambasador al produselor italiene, fiind unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Gustul vibrant, premiat de nenumărate ori al vermutului este rezultatul îmbinării a peste 40 de plante aduse din regiuni cu tradiţie.
Povestea Martini a început în anul 1863 în Turin, atunci când Alessandro Martini , Teofilo Sola şi Luigi Rossi au fondat ceea ce avea să devină un brand iconic şi un simbol al stilului sofisticat italian. Entuziasmul, pasiunea şi dedicarea au fost ingredientele de bază ale afacerii lor, care a pornit cu avânt în cucerirea pieţei italiene şi mai apoi a pieţelor din New York, Rio şi Hong Kong. Astfel, în 1903, Martini era savurat în 70 de ţări. Marcello Dudovich şi Andy Warhol sunt doar doi dintre artiştii care şi-au asociat numele cu celebrele campanii ale brandului.
Informații suplimentare
Greutate | 1 kg |
---|---|
Cantitate | 1L |
Tara origine | Italia |
Reviews
There are no reviews yet.